Euphoriiiiiaaaa!

YES VI VANN!! Vad grym hon var Loreen!

Helgen har varit underbar - bästa på länge :) Känns som jag har hunnit med massor!

• Mat på uteservering med Nattis
• Fotbollsmatch
• Träning (fuego)
• Handlat presenter
• Tjejfest med Eurovision hos faster
• Utgång på både puls & hugo
• Födelsedagskalas för moster
• Morsdagfirande.

Det snurrar ofta så mycket tankar i mitt huvud, ibland vet jag inte ens vart dom kommer ifrån själv. Det där med beslut är inte min grej - ältande däremot...
why, why cant this moment last forever more?



Mina älsklingar var givetvis på under utgången - jag älskar dessa :)


Kommentarer
Postat av: Wilma Stenhardt

Heje!:) Senaste in lägget på min blogg hittar ni "Dagens Blogg" Var supergärna med.



Kram

Postat av: EMELIECATRINE

FY FAN VAD SNYGGA!!!!!!!!

2012-05-30 @ 00:47:26
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback