another summer rain has come and gone away...

Idag började jag jobba igen efter två veckors ledighet, VILKEN ÅNGEST jag hade igår.
Jag trivs egentligen med mitt jobb men man kommer lätt in i den där semesterlunken & då blir det tungt att avbryta den. Dessutom har inte vädret varit på min sida...
  Men som pappa sa: det är bara att börja räkna ner till semestern. Och JAAA den 6 september åker jag till värmen & då kommer jag deffinitvt inte ångra att jaga bara tog två veckor (även om jag gör det nu)

Hoppas ni som har semester njuter av er ledighet!



Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

härlig bild!

Postat av: Joanna

Kolla gärna in min blogg med handjorda smycken och frifrakt! www.joko.blogg.se

2012-07-25 @ 18:48:20
URL: http://joko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback