this thing with shoes..

Varför måste alltid allt hända på samma gång?
Igår vägrade min bil att starta med.. Ingen kul extrasumma! Min pappa kommer snart hit för att se om han kan luska ut felet. Håll tummarna för att jag kommer undan skapligt i prisklass..

Det märks när jag inte är på topp!
Jag har någon fling för skor då, framför allt högklackade skor!
De är fina att titta på och får mig att må bättre för en liten stund. Alla skogalna tjejer förstår precis vad jag pratar om..
 
Dessa hitta jag igår :)
(väntar & räknar ner till mina andra älsklingar kommer nu)


Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

fin blogg, allt bra? ♥

Postat av: Linn

Fin blogg! Kika gärna in och läs en söt och hemtrevlig blogg som min ;D

2012-01-13 @ 17:06:03
URL: http://kindoflinn.blogg.se/
Postat av: behiye

Vill du bli veckans blogg? du behöver bara kommentera att du är med! kram

2012-01-15 @ 12:40:22
URL: http://behiye.blogg.se/benny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback