Fynd!

Riktigt dålig bloggning av mig!!
Men det har varit mycket nu, tre omgångar till vårdcentralen - tre omgångar av olika mediciner. Hoppas på att det är tredje gången gillt!
Och så allt med flytten, känns som det aldrig blir klart... Längtar tills jag får mina nya nycklar i handen så jag kan börja måla & fixa allt. Ska i allafall bli skönt att samla ihop ny energi inför det i solen :)
 
Idag har jag lyckats shoppa en massa.. Herregud, jag är sanslös när det kommer till det ibland.
Men hittade TVÅ FYND jag är riktigt nöjd med.
Först den en mocka väst (dålig bild kvalité) på H&Ms barnavdelning för nästan inga pengar & sedan ett par perfekta svarta pumps i läderimitiation & mocka från skopunkten. Lagom att ha till vardags :)


(ska försöka lära mig nya blogg.se med)
 

Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg du har :) älska västen!

Svar: tack snälla :)
Sanna

Postat av: julia

sv: ingen fara! :) allt bra?

Svar: bara bra tack, själv? :)
Sanna

2012-09-02 @ 22:07:49
URL: http://nattstad.se/juliaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback