Turkey

Kom på att jag inte berättat så mycket om resan, nästan inget alls faktiskt..
Och just nu skulle jag göra nästan vad som helst för att få lite sol & värme på kroppen!

En kväll bestämde vi oss i allafall att turista lite efter att ha fått ett förslag från två killar som jobbade på stranden. De berättade om en resturang som vi bara var TVUGNA att besöka, så vi körde på det.. Det skulle tydligen vara ett ställe där man satt på vattnet och kunde mata djur?
  Bilen kom och hämtade oss och bilfärden tog väl ca 25 minuter, vi kliver av mitt i igenstans och går in bland några neonskyltar och vips så var där en flod med massa bryggor som ledde ut på verandor mitt i vattnet. Man satt på kuddar och fick mycket riktigt in bröd att mata fåglarna & fiskarna i vattnet med. Menyn kom in och var enbart på turkiska? Våra "guider" frågade om vi ville ha fisk, skaldjur eller kebab. Efter lite tvekan valde vi fisk. Det var ju bara det att fisken kom in på ett salladsblad HEL! Woops? Ännu en gång tack & lov för våra "guider" som fileéade den åt oss.
  En mycket annorlunda och märklig upplevelse, men det var kul att se & testa på någonting nytt. Verkligen uppskattat! Men man kände sig verkligen som Alibabba när man satt där ;P


Vår ena guid Emre & jag

Och så den andra Emrah (lägg märke till deras namn) och Nattis

Tyvärr syns inte de äckliga, stora fiskarna..

De låga bordet & fiskresterna..

Våran lilla "altan"


Ja upplevelser.. & minnen!

Kommentarer
Postat av: John eriksson

Hejsan vilken underhållande blogg! Jag kommer att följa dig! Påtal om det jag behöver även hjälp med att komma på ett band namn har du tips kommentera gärna Kram john.

Postat av: Kajsa!

Hej! Du har en jättefin blogg, följ gärna min också! http://www.kajjjsas.blogg.se

2011-10-08 @ 22:31:21
URL: http://kajjjsas.blogg.se/
Postat av: Nattis

Hahaha så sjuk, så roligt, så galet, så underbart. Vill bara tillbaka. Love<3

2011-10-10 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback