raffigtrött.

Jag tycker denna modell ifrån Nelly är jättefina, och har varit nära att betsälla den åtskilliga gånger.
Men har tänkt att 13,5 cm klack kanske är lte i värsta legt, man ska ju faktiskt kunna gå i dem snyggt med..
Allt för att retas.. Nu har dom kommit in i min absoluta favoritfärg på skor (för tillfället) rött. Hur läckert är det inte? Livar upp precis vad som helst.
  Så hur ska jag göra nu? Någon som har denna modell? Är de svåra att gå i?

Nästan värda att ha på en hylla, bara titta på & må bra! Om man nu inte kan gå i dem..


Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon ska jag äntligen träffa Moa ♥

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Haha, du måste nog flytta hemifrån snart skruttis så du får plats med alla skor ;)



I Bergen är det bra, det är lite "oroligt" med lägenget dock. Ikväll har vi 3 lägenhetsvisningar och vi hoppas få någon snart så vi vet vart vi ska ta vägen!! Hur mår du, hur går det på jobbet? Puss

Postat av: JOHANNA ♥

fin blogg !:)

2011-05-05 @ 21:02:42
URL: http://jjohannahoglund.blogg.se/
Postat av: Martine

Fin blogg! :D

2011-05-05 @ 22:31:33
URL: http://awesomeusa.blogg.no
Postat av: Anna

Jag har den modellen på skor. Jättesnygga verkligen men otroligt svårt att gå snyggt i dom. Iallafall för mig, (men då kanske jag är lite ovan också) tänkte faktiskt sälja mina. Ett par vita, använda 2 gånger (inomhus!) alltså bara testat dom stl 38. 200:- ifall du är intresserad av ett par vita :)



Härligt blogg btw! :3

2011-05-19 @ 00:59:31
URL: http://www.nattstad.se/anna.asker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback