Stylebytyra.

Igår var jag i allafall på önvigningen av StylebyTyra tillsammans med Carro, Sanna, Moa & Tilda.
Vra grymt mycket folk och otrolig lång kö ner på drottninggatan. Vi stod i kö i 2 timmar och 15 min innan vi ens kom in i affären. Tyckte då att det var lite dåligt urval, men kan givetvis berott på att det var utplockat. Två saker kom jag i allafall hem med och ett vip-kort.
  Dock tyckte jag att det var lite tråkigt att allt bara gällde de som stod längst fram i kön, dom började hela tiden där. Med att dela ut snittar, muffins, dricka. Kanske hade varit smart att börja från varsitt håll i kön och mötts i mitten?! Likadant när det var information i kön..
  Tyckte även att det hade varit trevligt om tjejerna tog sig tid att prata med de som stod i kön, gå runt och medela att man var glad över att så mycket folk kommit..

Lite besviken, men vi tjejer hade roligt i kön och detta smycket är jag grymt nöjd med :) Ska invigas redan idag!

Kommentarer
Postat av: michan

Riktigt snyggt!

Postat av: jasmine

Följa varandra via bloglovin? :D

2011-07-30 @ 21:50:07
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: Jeanette

klart att de börjar att dela ut dricka m.m. längst fram, de som står där har ju väntat längst...

2011-08-02 @ 22:47:55
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback