Utmaning. & jag utmanar alla!

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4  - Vad är kärlek?
Dag 5 - Min dag
Dag 6 - Min bästa vän
Dag 7 - Ett ögonblick
Dag 8 - Min tro
Dag 9 - Det här hade jag på mig idag
Dag 10 - Mina syskon
Dag 11 - I min handväska
Dag 12 - Den här veckan
Dag 13 - Mina drömmar
Dag 14 - Mitt favoritminne
Dag 15 - Min favorit födelsedag
Dag 16 - Detta ångrar jag
Dag 17 - Ett annat ögonblick
Dag 18 - Det här gör mig upprörd
Dag 19 - Det här får mig att må bättre
Dag 20 - Det här får mig att gråta
Dag 21 - En första
Dag 22 - Mina rädslor
Dag 23 - Min favoritplats
Dag 24 - Det här saknar jag
Dag 25 - Ett sista ögonblick

Kommentarer
Postat av: LMILLBERT- en läsvärd blogg

fin blogg du har! ser att det är många som gör den där på bloggen, så nu gör jag också de, hihi kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback