.. happy again

Var jättekul att träffa Angie igen, även om det bara blev en liten stund. Men på lördag fortsätter vi med en utgång :) Dock lyckas vi alltid göra av med pengar när vi ses, då bådas motto är: KÖP! :P Och vem kan stå emot när ens tjejkompis säger åt en att köpa något?

Fick äntligen med mig denna jumpsuit hem, tror jag spanat in den sen i oktober?! Den är otroligt fin (mycket finare än på bild) med djup v-rigning, dragkedja där bak, snörning i sidan, tajt upptill och lös vid benen :)
  Blusen hittade jag på rean på gina, kul med färg såhär i vintermörkret!

Blev även lite smått & gott - läppglans, deo, hårspännen & en ring.
Tur att man får dubbel lön i januari :P



Jag skyller på Nelly & Sliver, som berövade mig på ett par skor ;)

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du har en fin dag!

Om du gillar hårprodukter så missa inte tävlingen som är igång. Om inte förlåt om du tar det som reklam! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback