Dag 6 - min bästa vän.

Det är svårt att säga bästa..

Men min ÄLDSTA & kanske närmaste vän är min kusin: Nathalie!
Det finns nog ingen som jag har så roligt med. Vi skrattar åt precis samma saker (även om ingen annan tycker det är roligt). Det räcker med en blick på varandra så börjar vi.
Vi pratar om allt mellan himmel & jord, vi vet vart vi har varandra. Och jag skulle aldrig tillåta att någon yttra ett enda elakt ord om henne. Det finns absolut ingen som hon! Det finns ingen som kan skicka sådana medelanden som hon, det finns ingen som kan peppa mig som hon. She´s a one of a kind! Och utan henne skulle jag aldrig klara mig!
  Det finns ingen som jag beundrar mer & det finns ingen som jag är så stolt över att känna som hon. Hon har fallit & legat på botten, haft det skit & hon har rest sig upp! Och hennes mamma skulle vara GRYMT stolt över den hon har blivit!

Jag har sagt det förr, men det tåls att säga igen:
Den dagen din eld brinner ut, slockar min glöd! ♥



Moa & Angelica ska också nämnas!

Kommentarer
Postat av: rebecca jansson'

sv' varsågod :) allt bra?

Postat av: EmelieCatrine

Vad fint skrivet!

2011-01-14 @ 23:34:43
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: leia

fin blogg :)

2011-01-16 @ 12:08:20
URL: http://leiawetterstrand.blogg.se/
Postat av: Din bästa vän har dig som sin bästa vän

Sitter nu här med tårar i ögonen som vägrar ge sig.

Du är MIN ALLRA bästa vän & inget & då menar jag INGEN kommer någonsin komma upp till din nivå.

Jag skulle inte ha kommit så långt sen mamma om det inte vore för dig & ditt stöd & det stödet du gett mig nu sen allt kärleksbekymmer ska vi inte tala om.

Du är världens bästa sanna med en utstrålning som inte är v denna värld!

Är så stolt över dig & så stolt över det du & jag har. För vi har DET! & DET är det inte många vänner som har. Vi har gått igenom det värsta ihop, det bästa ihop & vi kommer gå igenom så mkt mer ihop. För vi är inte bara bästa vänner vi är av samma blodsband också. & dessutom det bästa av ALLT, du är min soulmate.

Älskar dig



PS jävlar du är en sexig fist <3<3<3

2011-01-16 @ 23:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback