all i want for christmas is you

Försöker lyssna på julmusik för att komma i rätt stämning, går sådär..
Resan där mitt i, gjorde så allt som har med julen att göra bara försvann.
Vädret hjälper ju inte till heller..

Men jag är i allafall färdig med allt, träna lite och sen kan jag mysa ner mig i soffan hos mamma & pappa och infinna den där julron & önska att man vore ett litet barn igen ;P



nu råder lugn & julefrid,
snart nog tar nåt annat vid.
men här får morgondagens skuggor inte ruva
nu sjunger kanke för mig & kanske sjunger nån för dig
ett sprucket men ett hoppfullt halleluja

Kommentarer
Postat av: Nina [Julkalender]

Hej! går runt och fråga folk om vad dom tycker om Brända mandlar, skulle vara kul om du ville svara vad du tycker om det, har du smakat det eller inte? vad tycker du om det? tänkte göra ett stapeldiagram av alla kommentarer om jag får tillräckligt, så skulle betyda mkt för mig om du ville svara :D



http://earthangel.blogg.se/2011/december/22-december-2011-lucka-22.html#comment



ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer! God jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback