Ullared :)

04.00 i natt blev vi upphämtade, 05.30 gick sedan bussen mot Ullared.
Blev väldigt positivt överraskad, hittade massa fint & det var inte alls så mycket folk. Dock är väl den enda sömn jag fått ca 4 timmar på en buss & det börjar känns nu.. Men det var det värt!
  Hittade min älskade mockajack i mc-modell! Är superglad :) Deffinitift dagens köp, den kommer användas mycket nu.





För övrigt blev det: massa kläder, två par skor, hårspray, deo, nagellack, mascara + läppglans, sminkborstar, rakhyvlar, toffsar, örhängen, armband, pincett, nageldekorationer, nagelfilar, vykort, parfym, bh + trosor, skålar, dekorationstext.
Och denna underbara tavla fick jag av mamma, älskar den!


Åk dit om ni inte varit där!
Nu ska jag se 27 dresses som börjar på 4:an, sen blir det att nanna kudden. Det är en dag imorgon också ;)


Kommentarer
Postat av: Milla! ♥

Så fint! :)

Postat av: mathilda

vad mycket fina grejer du köpte! allt bra? :) kram

2011-04-18 @ 11:38:21
URL: http://baratilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback