E.T

Lagfesten igår var som vanligt lyckad :) För varje gång den varit, tänker jag alltid att vad tråkigt det är att det dröjer så länge till nästa gång.. Men förhoppningsvis kan vi vara ute nästa gång :) Trevligt med nytt folk också :)
  Hoppas att Angelica skickar över lite bilder sen ikväll, så jag & ni får se spektaklet :P Det fotades & filmades en hel del, med en drös olika kameror.. Frågan är bara vad som finns vart? :P Tack alla inblandade för en trevlig kväll! & det tåls att säga igen, jag har världens underbaraste tjejer i mitt lag!

Gårdagens låt är utan tvekan Katy Perrys - E.T. Vet inte hur många gånger Angie & jag hörde den?
Och jag kan inte sluta lyssna nu heller..



kiss me, ki-ki-kiss me
infect me with your love and fill me with your poison.
take me, ta-ta-take me
wanna be a victim, ready for abduction.
boy, you´re an alien,
your touch so foreign.
its supernatural, extraterrestrial!

Kommentarer
Postat av: mysan

vad gör du ? :)

Postat av: Benny

va med i min tävling och vinn en header + en länkning! :)

2011-04-03 @ 18:11:07
URL: http://behiye.blogg.se/benny
Postat av: Carro

I agree!! mycket trevlig kväll och jag instämmer även på att vi är ett grymt kul gäng!

2011-04-04 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback