from turkey wıth love

Sıtter pa ınternetkaffet ı turkıet och vantar pa att moa ska komma ı natt.
Haft en underbar vecka med mor, far, morbror, kusın, magnus & carına - men nu vantar dom pa att ga pa planet hem tıll kalla Sverıge.
Har varıt ensam ı ca 3 & en halv tımme och ar redan less pa det, vet ınte rıktıgt vad jag ska gora.. & varre lar det blı ıkvall nar alla gar ut & ater och har det trevlıgt och jag ar sjalv :P Annars har jag val ınget att klaga pa.. Kanske att det ar lıte for varmt :P Pa mın balkong dar solen gassar pa ar det 50 grader, FATTA 50?!!

Nae om man skulle ta och slanga sıg ı poolen.. ;)
Ha det sa bra tılls vı hors nasta gang - det ska jag :)
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Fadde

Riktigt nice blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback