En kväll för damer

Angie & jag var en sväng på stan förut, tog en kaffe & satt ute på ett fik. Var riktigt varmt där på förmiddagen (vad hände sen?) Det var tydligen någon talangtävlingen som vi kika på ett tag. Och helt plötsligt dök ingen mindre än Andreas Jonsson upp där och sjöng, eftersom det är Ladies night här ikväll.
  Och SÅ BRA han var! Helt sjukt! Jag är väl ingen som brukar lyssna något speciellt på honom. Ja, han kunde verkligen ta publiken, vilken utstrålning! Men så liten han var.. :P

Så nu sitter jag här och är lite bitter över att inte ha biljetter till själva showen. Både Angie & jag sa, att till nästa år får vi se till att gå på det där. Älskar sånt - shower, sång&dans och komik. Kan det bli bättre?
  Alla som ska gå, hoppas ni får en underbar kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback