Svar till Sandra.

Fick en fråga av Sandra, som hade sett en bild, och undrade hur jag gjorde för att få mitt hår sådär lockigt..
Jag gissar på att det kan vara den här bilden?!



Tyvärr kan jag inte ge något bra tips, eftersom jag har lite lockar naturligt. Och här har jag bara anvnt mig av mousse för att krama fram dem. Ett tips som jag dock skulle kunna ge är att locka håret med locktång och sen kamma ut lockarna med fingrarna & spraya, om man inte vill ha "korkskruvlockarna".
  Alltid kul med lite frågor :)

Nu är det sängen för min del!
Natti, natti

Kommentarer
Postat av: Frida

Postat av: Frida

sv: Oj, förlåt,jag råkade skicka en tom kommentar. Det var absolut inte meningen!

Allt är bara bra med mig tack! :)

Händer det något kul i veckan? :)

Kramar!

2010-11-08 @ 12:37:56
URL: http://madebyfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback