när första ljuset brinner..

Kan det inte sluta snöa någon gång?
Supermysigt, men inte när det är kaos och man får gräva fram bilen!

Första advent idag, trots att det inte är december än..
Börjar längta efter julen nu, myset & att sätta fokus på något annat.
Vara ledig och med dom man tycker, få må lite bra!
  Idag har vi firat (säger man firat i samband med advent?) med att baka pepparkakor hos min mormor. En tradition vi har haft sedan jag var 2 år. Då var min morfar med också.. Saknar att han satt bervid och skötte om julmusiken. Men kul att vi fortfarande kör, fast jag hunnit fylla 22 och min bror 19. Eller ja om en & en halv månad blir han 20.. Lillebror!

Igår var det utgång på schemat med fina Angelica i laget. Lika kul som alltid med henne! ♥
  Så nu ska jag krypa ner under täcket, försöka få upp värmen och lyssna på bra musik!



that bad girl power i got, i´ll abuse it tonight.
cause tonight got poison on my mind!

Kommentarer
Postat av: Angie

Tack för i helgen gumman! Var längesen jag hade så roligt! Måste bli snart igen! :) <3

2010-11-29 @ 17:38:16
Postat av: Caysa

Fin blogg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback