it makes me feel better

Är det bra eller dåligt att ha Hagebycentrum så nära jobbet?
Jag kan inte riktigt bestämma mig..
Det enda jag vet är att shopping får mig att må bra! Tyvärr är sakerna man köper bara nya EN gång, sen är dom inte lika roliga längre. Antar, att det bara är vi tjejer som verkligen förstår oss på detta ;)

Sprang på dessa klänningar på Cubus, älskar mönstret. Och att det är perfekta på det sättet att man både kan klä upp dem & klä ner dem.
  Örhängena kommer från Ur & Pen. Där alla örhängen just nu kostade 29 kr. INGENTING med andra ord :) Det som var ännu bättre var att det var tag 3 betala för 2, vilket gjorde att tre par örhängen gick på 58 kr. Och det blir ännu bättre när man vet att de kostar 79 kr till normalpris!
  Vad tycker ni om mina saker?


Kommentarer
Postat av: nea

vilket sammanträffande :O jag köpte också 3 örhängen idag på Ur & Penn, 29 kr/st så för mig blev det också 58 kronor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback