Sverige, hur tänkte ni?

Rösterna räknade - vinnare; Anna Bergendahl. (jag hade i allafall rätt i min gissning)
Jag förstår det inte, hur tänker vi? Tror vi verkligen att den här kommer slå i eurovision? Det tror inte jag, tyvärr! Det är en väldigt fin låt, men där lär den inte bli ihågkommen.. Ledsen Anna!
  Och bland den internationella juryn så fick Saade, Darin & Ola mycket poäng men inte av den svenska? Är det inte den internationella vi ska lyssna på? Och hur kan det komma sig att det är röstfel när man ska ringa och rösta? Det gick ju inte att komma fram!

Man kanske får hejja på Norge? Det är ju ingen mindre än Fredrik Kempe som står bakom vinnarlåten där. En låt som blev ratad i svenska melodifestivalen? Och så går den och vinner i Norge?

Moa & jag har i allafall skrattat mycket :) Och jag har fått massa roliga, härliga sms från Helena :) När vill du ha din hemmafest med Saade? ;)
  Nu ska jag vänta på att mor&far vill ha "fylletaxi" hem från Sörping, sedan blir det sängen för att gå upp och spela match imorgon, i östgötacupen. HEJJA OSS :D

Hoppas ni har en bra lördagkväll!
Sup & svälj, trevlig helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback