Sunlight

Det är väl tur att solen skiner, när inget annat blir som man har tänkt sig..

Solljuset gör under med håret. Jag har länge varit lite halvtrött på mitt hår, det växer mycket saktare såhär på vintern & jag vill ha det mycket längre. Jag har inte gjort slingor eller något sen i maj förra året!! Det har kännts tråkigt, dassigt & trist helt enkelt!
  Men så fort solljuset visar sig är det som om det händer något. Då blir det skiftningar, mina egna slingor kommer fram & det solblekta från höstens utomlandsvistelse är som tillbaka. Mitt hår är absolut inte det finaste, det gör aldrig som jag vill och ibland känns det så tråkigt att jag aldrig gör något nytt med det. MEN det är i allafall naturligt...


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Vad gör du på torsdag? =)

Postat av: EmelieCatrine

Jaha, ok. Fasen då! Tänkte om du ville följa med till Sthlm =)

2010-03-20 @ 23:42:53
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: EmelieCatrine

Nej, jag skulle inte dit med någon egentligen. Grejen är att jag troligtvis ska skjutsa Natta och Jocke till Arlanda på torsdag morgon så då tänkte jag att man lika gärna kunde ta en heldag i Stockholm när man ändå är där uppe =) Så visste jag att varken Elin eller Lelle kunde så frågade jag både dig och Hanna. Verkade som Hanna kunde i allafall... Men de va ju tråkigt, för du har väl inte varit där så mycket väl?



Pusspuss

2010-03-21 @ 14:18:06
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback