Släktdrag

Jag är faktiskt lite smålik alla mina tjejkusiner, både på mammas & pappas sida. Det går liksom lite upp & ner. Ena gången är jag mer lik någon och nästa någon annan. Lite småroligt ändå, med tanke på att dragen på mamma & pappas sida är väldigt olika.
  En sak som är lite smårolig i allafall är att min kusin Linn (pappas sida) och jag har exakt likadana tänder i nederkäken, hur nu det kan komma sig? Och så är vi väldigt lika i profil. På vissa sådana bilder där det är jag, kunde det lika gärna varit Linn och så tvärtom.



Inte så jättebra bilder, men vad säger ni? Är vi lika? Är ni lika era kusiner?

Kommentarer
Postat av: Helena

Jaa, ni är faktiskt rätt lika :) haha, vad roligt egentligen! Men jag tycker du är sötare om jag ska vara ärlig :) hihi. Pusss

Postat av: JULIA! :)

ja jag tycker faktiskt att ni är lika. det syns verkligen att ni är släckt. skulle nästan kunna vara din lillasyster :)

2010-03-07 @ 17:10:19
URL: http://helloojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback