Rekomenderas!

Svarade på en undersökning angående film och fick därför välja en film för 29 kr (frakten). Tjejen jag pratade med rabblade upp en massa filmer och jag hade väl egentligen varken lust eller tid att lyssna, så tog en lite halft på måfå bara för att hon sa att Cameron Diaz var med och hennes filmer brukar jag gilla.
  Hem i brevlådan idag kom Allt för min syster. (my sister´s keeper) Efter en dag på jobbet och en mysig promenad i solen bestämde jag mig för att se den, lite underhållning sådär. Underhållning var väl egentligen fel ord... VILKEN FILM! Dock var det väl för min del lite för tidigt att se den... Men man får verkligen en inblick i hur det är att leva med någon med cancer; paniken, rädslan, kärleken, orättvisan.
 
Denna film är underbar men hemsk!


Kommentarer
Postat av: Mooiis

Den är as bra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback