It maybe be sunshine outside..

Idag ska jag hälsa på er... Mina fina!
  Morfar det var många, många år sedan sist. Jag trodde aldrig att det skulle sluta såhär illa. Det som alltid var du & jag mot världen! Vi som gjorde samma saker, skrattade...
  Moster, jag kan fortfarande höra ditt skratt. Blundar jag tror jag nästan att du sitter här precis bredvid. Hur du alltid pussade mig på kinden & sa att jag var så fin.


Idag skiner solen utomhus. Här känns det bara grått, kallt & mörkt!
Alla som sa att dom visste hur det känns. Dom vet inte att tiden inte läker alla sår! En del lämnar ärr. Ärr som varje gång man tittar på dom gör lite extra ont, som påminner om det som varit. Stolarna är fortfarande lika tomma, tystnaden blir ibland lite större. Födelsedagar, julafton, midsommar allt fortsätter att passera... Så kommer helt plötsligt de där dagarna när man firade födelsedagar, men som det helt plötsligt inte finns någon att fira...


Idag ska jag hälsa på er! På en plats som är så långt ifrån er. På en plats där allt blir mer påtagligt. På en plats där ni faktiskt är döda!





Have you ever try to sleeping with a broken heart? Well, you could try sleeping in my bed

Kommentarer
Postat av: Hella

nu fick du mig att gråta... på riktigt!! Usch.. jag känner din smärta och saknad!!! (smart att stå på jobbet och böla så här då)

Postat av: Madelen

Vackert!

Aldrig någonsin hoppas jag kunna förstå hur du känner, endast de som upplevt kan förstå på riktigt. Jag önskar att jag på något sätt kan ge dig stöd de gånger du behöver, oavsett om vi inte hörs varje dag så finns jag här..

Det bara är så, tveka aldrig att be om hjälp, tröst eller energi. I de tillfällen ens egen kapacitet känns otillräckligt finns det en reservtank som kallas vänner, nyttja dem!



Ta hand om dig Sanna

2010-03-22 @ 23:21:23
URL: http://maadelen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback