Finally

Äntligen har jag hittat en bustier. (i jeansimiterat tyg) Dock återstår det ju att se hur mycket jag kommer att använda den.. Tycker det känns lite bart, men förhoppningsvis går vi ju mot ljusare & varmare tider. Det andra problemet är ju att jag inte direkt är van vid att ha urringat och känner mig lite obekväm i det. Men å andra sidan kan man ju ha den under en blazer eller en transparant tröja :)
  Såg mycket vårinspirerad shopping idag, synd att inte plånboken är med på samma noter bara. Å andra sidan får jag ju åka och bli brun istället ;)


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Jättefin! =)

Postat av: sara

skit fin, vart är den ifrån? :D

2010-03-09 @ 19:34:48
URL: http://ssaraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback