yakalarsam (kiss kiss)

vilket skitväder.. vad hände med sommarvärmen?
känner mig så omotiverad för träning när det är sånt här väder! i för sig brukar det bli de tränigarna som är bäst efteråt - de då man egentligen inte hade någon lust. sen är det alltid kul att träffa tjejerna :) många härliga flickor i mitt lag!

har varit dålig på att visa shoppingen i turkiet. men detta linnen köpte jag i allafall där :P (konstigt va?!) grejen med det här är att det är VÄRLDENS SKÖNASTE LINNE! materialet, formen - you name it!
  jag saknar ju turkiet, så med detta kan jag hålla det nära hjärtat :P perfekt att krypa i när det är sådana här dagar och bara gosa ner sig under en filt. eller aaa när man ska till träning..



sendi gidi findik kiran
yilani delginden cikaran
kanderim puskulla belam
yakalarsam (kiss kiss)

nån som kan gissa vilken låt? ;P

Kommentarer
Postat av: Darksess

Låten som heter Kiss kiss? :P

Postat av: Anonym

Hejsan ! Super fin blogg! om du vill kan du få vara med i min veckans blogg!

Tack på förhand! KRAM :')

2010-06-10 @ 16:30:05
Postat av: Alicee

Ååå, som jeg savner Tyrkia! Når reiser du ned igjen? :) Vet ikke om du husker meg fra Leon. Jeg snakket ikke med dere, men jeg var der nesten hver kveld :)

2010-06-16 @ 23:40:27
URL: http://alicee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback