another week has come and go

nu har vi varit hemma en vecka, tiden bara rusar förbi.. fast det känns som vi har varit hemma mycket, mycket längre! resan känns riktigt långt bort.. har svårt att fatta att vi faktiskt var där?! vi såg ifram emot det så länge, gick & väntade och så "poff" är det över.
  men jag ler när jag tänker på allt vi gjorde; hyrde moppe & tutade, moas citat, spelade fotboll med kockens söner mitt på gatan, dansade shemmambe på trottoaren, lekte 1,2,3 stjärna med melis och fick med oss resturangpersonalen, bytte låtar lite snyggt både på resturanger & i hotellbaren, lekte som små barn med en luftmadrass i poolen, hade vattengympa på hotellet, alla gånger vi skrattat hejdlöst åt torres, springadet fram och tillbaka utanför leon mitt i natten då vi sa att vi var där vi inte var, allt dansande på inferno red room & aura,
och för att inte tala om alla gånger vi bara satt & skrattade vi två - hitta på egna skämt & bara drev!

nae, det är ett stort tomrum nu..
det är helt sjukt & det går verkligen inte att beskriva. helt plötsligt vet man liksom inte vad man ska göra?
det är bara tomt..
sommaren som brukar vara årets höjdpunkt, i år har jag inga planer.
bara en massa jobb!
men jag har världens bästa tjej också, & det hade jag inte haft om det inte varit för turkiet :)



Nu ska jag och fira min kusin som fyller 22 år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback