Türkiye

Bokat & klart!

Idag var Moa och jag nere på turkietresor och bokade ny resa. JIPPIE :)
Ska bli så grymt kul att få återuppleva allt igen, vi hade det ju kanon sist!
Den 2 september åker jag med min mor&far, morbror&kusin och vänner till familjen till Kemer/Turkiet, då blir det en vecka med sol&bad och kanske en liten simtur med delfinerna..
Sen den 9 september åker hela det gänget hem och då kommer Moa och flyttar in i min lägenhet på hotellet. Då ska vi fira hennes födelsedag och bara ha det så roligt som vi kan ha!

Som jag längtar..
Först är det jobb hela sommaren & då förtjänar man faktiskt en resa sen ;)




Kommentarer
Postat av: fredrika

Gud vad härligt!

Postat av: dinnas

sHiit va sköönt:D

2010-07-07 @ 20:25:13
URL: http://dinnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback