sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret aha

Är nyligen hemkommen från jobbet. Man blir lite seg när man bara jobbar eftermiddagar & kvällar.
Men nu är jag ledig fredag, lördag & börjar inte förrän söndag-eftermiddag så nu är det jag som ska njuta av sommarvädret :)
  Imorgon ska Angie, i mitt lag, & jag ut och bada i någon sjö. Ska bli supermysigt att bara få ligga och mysa & ha det bra. Blir första gången för i år. Har ju visserligen badat förut men inte haft nån heldag sådär med sol&bad. Åhh vad jag ska njuta :)

Måste passa på att tacka för alla kommentarer angående min header. Dom ramlar förtfarande in titt som tätt, fast det var evigheter sen jag bytte. Blir lika glad & rörd varje gång. TACK SNÄLLA NI :) Dock är jag lite sugen på en somrigare header???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback