hon har tagit studenten

Hemkommer från kusinens studentskiva, lite sent jag vet men hon sprang ut i Stockholm så firandet kom idag istället - årets varmaste dag?! Det har varit helt olidligt varmt idag!! Var avis på små kusinbarnen som fick bada i den lilla poolen. Men som alltid var det kul att träffa släkten. Och nu har vi alla kusiner tagit studenten, shiit vad gamla vi börjar bli?! Vuxna allihopa.. Usch hemska tanke! Det är bra att ha barnasinnet kvar så länge man kan :)

Ska slänga upp lite bilder från kalaset & även från Moas och min mysiga kväll på trägårn igår. Men det får bli imorgon för nu ska jag försöka sova. (hur nu det ska gå till i detta varma rum?) Märkligt på vintern klagar man på att det är för kallt & nu klagar man på att det är för varmt? För mig får det gärna vara varmt, men inte när man sover :P

Imorgon ska i allafall Moa & jag ut och bada :) Älskart!
Sov så gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: yulia ♥

sv: vart i turikiet har du varit? :)

Postat av: yulia

sv: okej :) nej men vill gärna dit !

2010-07-11 @ 11:44:27
URL: http://yuliaandersson.devote.se
Postat av: yulia ♥

sv: okej, grymt :D

2010-07-12 @ 00:22:44
URL: http://yuliaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback