champions

YES YES YES DOM GJORDE DET!
SPANIEN ÄR VM-MÄSTARE FÖR FÖRSTA GÅNGEN :D

Åh så skönt det var när målet äntligen kom! Iniesta, vilken hjälte - vilken stjärna, vilken fotbollsspelare!
Och bland min fotbollstokiga släkt så var det jag som tippade rätt. Sa redan innan VM började att Spanien skulle vinna & som jag har hejjat på dem!
  Vilka grabbar, vilket lag! Kul med några som spelar riktig fotboll! Och ännu roligare att i princip alla spelar hemma i Spanien. Nae, detta var dom så värda! Och åhhh vad jag önskar att jag vore i Spanien just nu! För att vara med och fira.. Eller varför inte vara mitt bland grabbarna nu?!

EVIVA ESPANA ♥



Sorgligt att VM är över, vad ska man nu titta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback