papa paparazzi.

Nu är jag helt slut. Efter en match på en timme mot juniorerna och brottarfys efter det, får man vara det va?! Skulle vara skönt att mölja ner sig i soffan med massa filtar, nån bra film och massa snask. Men så blir inte läget... Istället blir det middag hemma hos faster (kanske behövs för att jag inte ska decka ihop totalt). Och så en väntan på att träningsvärken ska infinna sig... Ikväll kommer jag få ont i nacken, armarna, rumpan & benen - som vanligt med andra ord ;P Men imorgon är det träning igen och kanske försvinner lite av stelheten och träningsvärken då? Förhoppningsvis gör det under med min kropp ;P Och förhoppningsvis ska jag även träffa Madde imorgon efter träningen :)

Förresten, får ni hålla utkik efter mig i tidningen i veckan! Vilka idoler va?! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback