Handbolls EM

Följs slaviskt här hemma när det gäller Sverige. Vi skriker och tjoar & är nervösa och lever oss in i det. (Det gör vi i för sig när det gäller ishockey & fotboll också). Och jag är så grymt besviken över att Sverige inte lyckades få med sig en vinst igår. Man ledde ju med hela sex mål efter första halvleken. Tycker det är dags att det går Sveriges väg nu! Men sånt där får man inte tappa... Vi får hoppas och skylla på att det var "premiärnerverna" och så fick dom ju, vad var det? Sju straffar emot sig i andra halvlek.
  Nae idag är det ny match och nya tag och jag hoppas verkligen dom kan komma upp i lite fin klass idag! Och självklart få med sig en vinst, nu är det bara slutspel som gäller! Men innan det ska jag åka och ha fysträning ute. Brrrrr!



Hoppas Kim Andersson kan göra lite nytta idag :)


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!



Fredag den 29:e Januari slår vi upp portarna för den nya klubben The World som kommer att hållas på Palace. Om du är intresserad av att komma vore det bra om du skriver i mitt kommentarsfält på bloggen eller mailar mig på
[email protected] så att jag kan skicka en VIP inbjudan till dig :)



Kram emelie

2010-01-20 @ 20:59:45
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback