Fotbollscup.

ÄNTLIGEN HEMMA!
Kan man säga så? Naedå, det har varit riktigt roligt, men nu är man trött trött TRÖTT. Mör i benen & det pulserar i fötterna. Och så alla dessa brännsår - dom är förskräckliga! Men det var det värt för en tredje plats :) Vi hade en kanonsvår grupp med div 2 lag bland annat. Var nog ingen som trodde att vi skulle gå vidare från den (inte ens vi själv) men det gjorde vi och klarade oss alltså till en bronsplats! Och jag fick även pris för matchens lirare i en match så det känns som en bra cup prestationsmässigt.
  Men å andra sidan har vi slitit... Samling 05.30 och bussen till Nyköping som gick 06.15 och första matchen 08.00 sen har det rullat på och vi spelade vår sista match runt 19.00 snåret.. Sen var vår buss försenad å det ena med det andra. Tror jag var hemma 22.00
  Har tagit en varmt bad precis och snart blir det sängen! Imorgon är första gången på 3 veckor som jag slipper ställa någon klocka. Då ska jag bara sova tills jag vaknar och ligga & dra mig - wonderful!

Förresten vi fick utrymma rosvalla en gång för brandlarmet gick igång mitt under en match. Fy fan för att springa ut i så tunna kläder i -20 grader. Sommar nästa någon? Anyway... Det var tydligen mackgrill som hade fattat eld & så fick brandkåren komma och hela köret... haha :P

Sov så gott när ni dansat klart sen, mina vänner ;)



Förresten... Imorgon är det Arsenal ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback