Lååång dag.

Känns faktiskt som denna dag har varit hur lång som helst, kanske just för att man var uppe med tuppen för att kunna se Sverige-Slovakien. Och det var ju verkligen inte Sveriges dag idag när det gäller ishockey - men är fortfarande GRYMT besviken över båda matcherna. Trodde verkligen stenhårt på att Sverige skulle ta medaljer där :(
  Men det har inte bara varit hockey en dag som denna. Har besökt mormor med kusinerna Daniel, Andreas & Nattis och ätit våfflor. Min mormor är våffelmästare - GRYMT gott! Sen var det en rask promenad hem för att sedan åka och hämta Hanna för lite sallad och kvällsmys och såklart en massa kackel. Lite avis på henne som åker till London imorgon och ska shoppa och ha det bra. Och så självklart för att hon ska se Lady Gaga på lördag. Det blir nog en grym show! Själv ska jag se melodifestivalen vid ungefär samma tidpunkt, det är nog nästan likadant ;P

Nu blir det sängen för min del, imorgon ska Moa och jag ner till Turkietresor. Spännande, spännade... Me LOVE Turkey!


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack för jag alltid har dig bästa du<3

Postat av: Hella

Sanna!!! Ska du va mä o dricka vin ikväll?? ;D

2010-02-26 @ 14:20:20
Postat av: Hella

Hihi!! Vet inte.. en massa tjejor tror jag.. =D Kommer bli supermys!! Vore konaonkul om du hänkade på, pudding ;) Har lämnat mitt nr till dig på facebook!! Hör av dig!! Jag fixar bag in box ;) Pusss

2010-02-26 @ 15:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback