Te Amo

Jag är inget Rihanna fan direkt. Visst kan hon ha bra hits och en tuff stil, men inte så att hon är min största idol. Men denna låt föll jag pladask för!!! Sån härlig rytm i låten, den har gått om och om ett tag på min spotifylista. 
 
Dock tycker jag inte riktigt videon stämmer med texten?



then she said; "te amo"
then she put her hand around my waist
i told her no, she cried "te amo"
i told her im not gonna run away, but let me go
my soul is awry, without askit why
i said "te amo" wish somebody tell me what she said
dont it mean i love you?
think it means i love you..

Kommentarer
Postat av: Isabell Petersson - Bellaisit.blogg.se

okej, jag har haft gäster, färgat håret, handlat kalk tabletter ;)

Postat av: Anonym

jag börjar undra vart musikvideo-fronten tar vägen. börjar likna någon jävla porrfilm. och videon passar definitivt inte till texten, hon kan ju lika gärna stå naken för det är det hon verkar vilja :)

2010-08-05 @ 09:45:39
Postat av: Emelie

vad ska du göra i dag då?(:

2010-08-05 @ 09:50:21
URL: http://emeliethisismy.bloggplatsen.se
Postat av: sanna

Till anonym; nae jag förstår mig inte heller på videon..

2010-08-05 @ 09:57:41
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback