isn´t obvious

att det ska vara så svårt att hitta en bikini?
beställde hem denna från h&ms hemsida idag, hoppas den blir bra.. lite svårt att se på bilden (överdelen fanns inte kvar så kan inte visa den) men å andra sidan kostade sen 29 respektive 49 kr/del så det är väl inte så mycket att bråka om?!
  hämtade även ut ett litet paket från h&m idag, har inte hunnit kika så noga än eller pröva, så det blir det första jag gör imorgon bitti när jag vaknar. har nämligen varit och sagt hejdå till mina kusinbarn (& kusin) som varit här och hälsat på från england. nu ser jag dem inte förrän till jul igen.. :/ har även hunnit med en promenix med hanna som är hemma i sran :)


vad tror ni? tyckte mönstret var rätt tufft.. :)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Super snygg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback