Grrrrrrr

Igår blev det en heldag i vår fina djurpark.
Moa & lilla Moses kom och hämtade upp mig och sen bar det av. Höjdpunkten var givetvis delfinshowen, den var riktigt fin! Jag är så imponerad av dessa djur! Dom är helt otroliga, vilket drömyrke att få mysa med dom hela tiden. 
  Vi passade även på att åka safarin, då de ska göra om den till nästa år. Så konstigt det är där inne, djuren är så vana vid alla bilar som åker hela tiden att dom inte reagera utan bara kan gå rätt ut i gatan. Vi fick stanna för både en björn & en antilop.

Vi var helnöjda med dagen helt enkelt :)



Nästa gång får det bli tropikariet, med alla läskiga ormar, spindlar, hajar & krokodiler. Och allt annat märkligt som finns där.. Nu ska jag förbereda mig för träning - om nu vädret tillåter det..


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

tycker själv det är både härligt och lugnande att se på djur =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback