Nya Wallander otippad?

Blev att se brorsans match i junior allsvenskan efter min lilla "spapyssling" i förmiddags. Dom vann med 2-1, extra skönt när det var ett riktigt träligt lag dom mötte. Mycket tjaffs & näst intill slagsmål i slutet med knuffar och några slag. Hallå i fotboll?

Sedan hem till Ewe (och Antton) för att se nya Wallander - arvet. Tycker dom har varit lite sisådär dom nya, men den här var helt annorlunda. Tänkte efter trailern att detta kunde bli en bra film.. Och det blev det! Den var psykiskt äcklig till och med & jag satt nästan och höll andan i mellan åt. Hoppa till gjorde jag en och en annan gång med. Den överraskade faktiskt! Helt klart sevärd! Och en del riktigt duktiga & otäcka skådespelar insattser. 
Förtsätt såhär Wallander!

Nu blir det sängen.. Det borde det väl egentligen blivit för länge sedan?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

svar : Haha jadå. Och jag dansar :D

Postat av: rebecca

Wallander brukar vara bra :)



svar: Hahahha ja verkligen!! Åh min kompis har bokat tid för tatuering nu, jag är jävligt sugen jag med ska jag säga :O haha!

2010-04-26 @ 16:23:08
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: » p i n k n a t i o n . s e

Åh den måste jag se! Har typ missat alla av dom senaste Wallander.

2010-04-26 @ 18:49:11
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback