Modevisningen

Är riktigt trött nu, efter en heldag på jobbet och så direkt till modevisningen på Strand hotell här i Norrköping. Denna modevisning var helt annorlunda än de tidigare jag gått, inte bara när det gäller kläderna.
  Här gick man i två jättevackra rum med höga fönster på en vacker matta direkt på golvet. Och publiken satt på gammeldagsa stolar längs med väggarna. Längst bort (på "catwalken") var det ett stort blomsterarangemang på pelare som man gick runt. Riktigt vackert! Och så kom man så nära inpå publiken så de verkligen såg alla detaljer och smycken. Och så var det en som berättade om kläderna och smyckena medan man gick runt.

Fick ett presentkort på butiken vi gick för ett och helt paket fullt med skönhetsprodukter & lite smink från en smikös, verkligen hur generöst som helst.
  Riktigt rolig kväll :)

Har bara ett fåtal bilder...






Hår och make-up fick jag stå för själv denna gång eftersom jag jobbade så sent och inte hann gå till sminkösen, vilket var synd. Tycker det är kul att mixa & trixa själv, men ibland är det roligt när någon annan gör det..


Kommentarer
Postat av: Moa

GAAHHS snyggo!!

Postat av: mersiha

aha oket krya på dig då ;) det är bara bra med mig :)

2010-04-29 @ 17:51:38
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: rebecca

Gud vad roligt det ser ut :D Du var jättevacker :)



svar: Nej brolle.. usch! hahah :D

Jo jag vet. Tänkte crea diem, men det är ungefär same shit bara ett annat namn liksom :P

2010-04-29 @ 22:27:55
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Ella

Klänningen på andra bilden var väldigt snygg :)

2010-05-03 @ 18:24:08
URL: http://ellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback