Hat/kärlek

F*N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, är det något lag mitt Arsenal ska åka ut emot så är det Barcelona. Har alltid gillat dom, de har väl varit lite som mitt andra favoritlag men aaa Arsenal alltså.. Varför ska de mötas nu för? Kunde de inte gjort det i en final? :P Dock tycker jag att 3-2 hade varit mer rättvist än 4-1 men, men - spelets regler! Arsenal satte inte sina chanser och under sånna här matcher MÅSTE man göra det.
  MEN.. Mannen, myten, legenden; Lionel Messi! Karljäveln är ju OTROLIG!! Det går inte att göra så som han gör & ändå gör han det? All cred till honom, utan tvekan! Hatkärlek skulle man kunna kalla det i denna match ;P Och han är bara 22! Man kanske borde åka till Barcelona?..



Bara att bocka & buga!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

aha, köpte liknande från hm förra veckan, trodde det var samma:) aa du shoppingen i usa är bäst alltså, vet dock inte hur jag ska få med mig allt efter ett år, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback