Torsdagmorgon.

Moa har klagat på att jag har varit så dålig på att uppdatera, och jag kan faktiskt hålla med.. Jag hatar när folk är dåliga på att uppdatera sina bloggar - man sitter där och väntar på nästan inlägg, och nu är jag likadan. NOT GOOD!
  Jag så himla shoppingsugen! Har sett massor jag vill ha just nu! SKOR, väskor, tröjor - ja allt! Sitter och väntar på brevbäraren nu, så jag får veta hur pass bra lön jag ska få imorgon. Lite av pengarna ska ju gå till en annan sak ;) Men lite ska jag nog kunna shoppa, tror min lön är ganska bra. Jobbade många timmar i augusti på New Yorker.

Nu ska jag hoppa i lite kläder, äta lite frukost & sen åka och vara barnvakt åt två små urgulliga pojkar. Ska bli himla mysigt :) Hoppas ni får en bra torsdag!

/Sannaevelyne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback