Take me down to the paradise city..

Jag kan inte riktigt fatta att jag sitter hemma i mitt rum i Sverige nu?! Det känns så overkligt - för bara ett dygn sen låg ju jag på stranden?! Gissa vilket som kändes bäst?
  Det är inte alls skönt att vara hemma, inte ett dugg. Det känns som det var så mycket som vi inte hann med, veckan bara sprang iväg (som den tyvärr har en tendens att göra när man har semester). Men nu vet jag det igen - TURKIET ÄR BÄST! Det går inte att säga något annat! Maten, FOLKET, miljön, klimatet - det finns liksom ingenting att klaga på. Det finns inget som är dåligt! Så nu ska jag leva på mina bilder och sen blir det att börja kolla upp nya resor till Kemer, förhoppningsvis redan i maj!
  Har så himla mycket bilder och självklart ska jag visa dom, men det får bli några i taget..

FÖRRESTEN - JAG HAR FÅTT MIN ENA DRÖM UPPFYLLD! JAG HAR FÅTT TRÄFFAT DELFINER! KELAT MED DOM, KLAPPAT DOM! Åhh herregud (som turkarna skulle sagt) vilken känsla :D


Världens bästa syssling, på flygplatsen men som skulle till Alyana.

Glada gänget efter att ha landat i Turkiet - påväg till Kemer.

Vår vackra utsikt från balkongen :)

Poolområdet

Leon - en av våra favoritresturanter där personalen bjöd på dansshow

Resturantens inkastare - jag har aldrig sett en kille som kan "shaka as" som han ;P

Fortsättningen kommer lite senare, är så fruktansvärt trött nu, vår resa startade ju ändå 02.10 inatt och sen dess har jag lyckats sova ca 2-3 timmar på planet. Hörs sedan godingar!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej snygging!! Fick ditt mess, men min mobil har spärrats kunde inte svara tyvärr.Du verkar haft det underbart ser ja :D !!! jaa för fan vi försöker hitta någon restresa tkr ja!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback