shoppinglopping & rosa band.

Idag var det äntligen shopping-dags, Linköping - Ikanohuset.
Lite besviken blev jag allt.. Fick inte alls med mig så många påsar som jag brukar hem. Vilket i för sig kanske var lika bra, måste spara lite pengar nu. Dagens skörd blev i allafall: ett par tights, en klänning/tunika & en kornblå stickad stor tröja. Helt klart favoriten & kornblått måste vara höstens snyggaste färg?! Tusan att jag inte hittar några bra pumps i den färgen alltså.. (som jag har tjatat om detta)
  Men det bästa var att jag äntligen FICK min älskade plånbok/väska. Som jag har suktat efter denna, tycker att den är så grymt snygg! Tyvärr gör inte bilden den rättvis, men ni som känner mig kommer säkert få se den "in real life" ;) TACK BÄSTA DU FÖR DEN!



Annars har jag väl inte så jättemycket intressant att berätta dessvärre.. Hoppas alla får en riktigt rolig natt här i Norrköping. Under kulturnatten rör det sig ju trots allt rätt mycket folk på stan. Sådant är roligt :) Alltid kul när det hände något ut över det vanliga..

Och förresten - en viktigt sak! Nu i oktober börjar den årliga insamlingen för rosa bandet, mot bröst cancer. GLÖM INTE ATT KÖPA ETT, ELLER SJÄNKA PENGAR VIA ANNAT SÄTT! Det är sååå viktigt, och en tjuga har alla råd med. Jag hoppas verkligen vi kan besegra denna helvetes sjukdom någon gång - och det ända sättet är forskning. För jag lovar er, ni vill inte hamna i min situation! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback