Många bollar i luften..

Sitter hemma hos min faster, där jag är på kräftskiva, och tittar på Freaky Friday som går på fyran. Himla rolig film och nu var det ett tag sen man såg den så bäst att passa på :P Blev så himla kallt ute så var tvungen att gå in och värma mig lite.. Ingen av mina kusiner är hemma heller så..
Såg lite på Kändisdjungeln med. Alla typ dygnsågar det programmet men jag tycker faktiskt att det är rätt roligt. Man måste se det några gånger för att komma in i det men när man väl gör det är det rätt bra. Men fy fasiken vad äckliga saker dom får göra. Jag skulle aldrig klara att äta varanpenis eller dricka mosade gräshoppor. För att inte tala om att vara instängd i en glaskista som fylls med vatten hela tiden och med massa ormar och kackerlackor som kryper på en. BLÄÄÄÄ!

Nae nu ska jag gå ut och vara lite social, imorgon är det match som gäller. TAGGA, TAGGA, TAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback