Löningsfredag

Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör... Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyys!

Var på HC & stan en sväng med Emme förut, myspys :) Kul när man ser att någon har samma planer som än själv och man kan joina varandra. Gick runt & tittade - hittade en outfit till Emme och åt en god sallad på fräcka (sällan). Jag är faktiskt imponerad av mig själv, jag kom inte hem med en enda påse. VAD HAR HÄNT? Detta är inte likt mig! Men imorgon ska jag till Linköping och då blir det nog desto mer shopping. Har lite saker jag är sugen på, om nåt av det följer med mig hem får ni se imorgon ;)

När jag kom hem från stan fungerade inte internet - KATASTROF! Kändes lite så faktiskt, sitta själv hemma utan datorn, den som är det ända sällskapet, kändes sådär. Resten av familjen är inne hos grannen och käkar mat & har det trevligt.
  Jag har inte känt mig på humör. Man slits sådant mellan hopp & förtvivlan när sånt här händer och just nu känns det som det bara finns förtvivlan. Och vi kan inte göra något åt det! Jag tror ingen förstår hur jobbigt det är och hur mycket det verkligen sliter på en. Jag vet vad jag kommer önska mig i julklapp i år - en önskan som aldrig kommer att slå in!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad söt du var på bilden i Emmes blogg Sanna! :) Och just det, jag och Jonte har ju inflyttningsfest ikväll, du får jättegärna komma. :) Puss & KRAM :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback