Lika som bär?

Det är lite roligt, för vart jag än går med Moa så frågar folk om hon är min lillasyster. När jag dök upp på New Yorker med henne sa flera av mina arbetskamrater: åhh vad roligt att du har din lillasyster med dig! Jag skrattade och förklarade att det inte var min lillasyster utan bara en tjej i mitt fotbollslag. Dom såg helt chockade ut haha - VA? Är ni inte ens släkt?
  Likadant på fotbollsplan.. Mamma berätta att under en match hade några av Moas killkompisar tittat på och dom kunde inte avgöra vem av oss som var Moa. Så när jag gick emot omklädningsrummet testade dom och roppade Moa efter mig. Hahaha lite kul är det allt :P Egentligen är vi inte så lika - det är nog det blonda håret som förvilla, och det faktum att vi är lika långa, har samma kroppsform och samma klädstil.

Bäst var det när vi var på stan och gick förbi hörsalsparken där alkolisterna satt. En av dom kom emot oss och stannade helt när han såg oss. Jag tänkte NEJ jag orkar inte och prata! Men han bara utbrast glatt: ÅHH LILI & SUSSI!
Haha dom är rätt roliga dom där trots allt..

Så här är min lillasyster ;P



Vad tycker ni? Är vi lika som bär? :P


Kommentarer
Postat av: Moa

Lilli&SUssie :O !! HAHHAHAHH :D:D

Postat av: Nathalie

Ja visst är dom:)



känner igen tjejen på bilden, jobbar hon i nån butik nånstans?

2009-09-21 @ 23:45:02
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback