Drömma sig bort!

Det är verkligen höst ute nu! Vinden börjar bli kall och imorgon är det oktober, och då börjar hösten på riktigt! Jag vet inte riktigt vad som hände med sommaren? Vart tog den vägen?
  Det är skönt att man har massa underbara bilder att drömma sig bort i då :) Och något roligt att se fram emot! Nästa vecka så.. Hur sinnesjukt är inte det?

Slänger därför upp lite mer Turkietbilder så ni också kan få drömma er bort för en stund!


Jag fick en fin rosett av servett av resturantpersonalen. (Pappa fick ett par kalsonger) :P

Paradise!

Dags att börja pressa!

Bror&Morbror och underbara havet

Mina bästa!

Ca 32 grader på kvällarna - helt okej ;)

Jag fotar gänget & mamma fotar mig. Snygg hållning? NEJ!

Se & njut ;P


Kommentarer
Postat av: Hanna

SNAAAAAART ÄLSKLING!



Sjukt!

Postat av: Daniel

så himmla avis man blir vill oxå åka till värmen hoppas ni haft det under bart. kram

2009-10-15 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback