Kändisbesök.

Idag när jag satt i personalrummet på jobbet och hade rast, rullar det in en bil på framsidan (personalutgången). Och ut hoppar en kille som jag tänker direkt att - honom känner jag igen! Men jag tittade inte så noga.. Sen när han går mot dörren utropar min arbetskamrat, men det är ju han! Hon är ganska mycket äldre än jag, så det kändes lite märkligt att vi skulle känna igen samma person?! Tills hon utbrister igen, det är ju han från ensam mamma söker! Då var det Thomas, den ljusa unga killen som träffar Helena. Haha lite kul sådär :P Undra om han inte gick så långt eftersom han bor kvar här? :P Who knows? Min arbetskamrat var i allafall eld & lågor, han var ju sååå trevlig ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Usch fy! Är det Natalies mamma som är din moster? Livet är så orättvist, det visar sej bara mer och mer för varje dag. Blir så arg på livets hemskheter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback