Det kommer mera..

Har så himla mycket bilder från Turkiet. Och eftersom jag gillar att titta på bilder, så antar jag att ni också gör det? Och som alltid - lika skönt att drömma sig bort till värmen!

Och jag kan lova att jag har tillbaka längtan! Jag har till och med börjat drömma om Turkiet.. Är det nåt som är fel då? Hanna & jag prata om det igår, där finns inga bekymmer, man är så långt ifrån den "riktiga" världen. Det är bara att va, må bra och göra vad man känner för.
    Varför var vi tvugna att komma hem till ett sånt här elände? Nästa vecka är begravningen.. Vaddå begravning, du har ju alltid varit så levande! Är det meningen att du inte ska finnas mer?


Från flyget - äntligen TURKIET!

Säger som Norrmännen: Öl, öl & mere öl

Disco: Inferono. Herregud, jag har aldrig sett nåt liknande!

Där dansade det halvnakna tjejer..

Delar av partygänget - Ali, Hanna, Jag & Thomas

Just dance! (lägg märke till gubben i bakrunden, vad gör han?)

Ali & Hanna svängde sina lurviga!

Gladaste vi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback