time to say goodbye..

jag känner mig däven, sjuk & full på samma gång. och så otroligt trött! och tömd.. tömd på allt - känslor, saknad, tårar. allt som fanns där tidigare idag, hos dig. det var så otroligt vackert, moster! allt var för dig! alla ljus, alla tusentals blommor.. och så ditt kort, från jul där du skrattade och strålade! du var alltid så vacker!
   och nu har vi sagt farväl.. nu är det på riktigt, nu är din cancersjuka kropp borta och har lämnat oss alla i stor sorg & saknad! fru, mamma, syster, moster, vän.. ♥


the story was supposed to last!
you were never supposed to be,
just somebody in the past.
somebody i used to see..

trouble crept up on us.
the warning never came in time..

just another day like any other,
nothing in the sky said run for cover.
just another reason, never thought it would end this way.

there was no parade, no flashing lights.
no song to sing along the way.
there was no parade, no waves crashing.
there was no one else around for days.
there was no parade..

 


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Tänker på dig mitt hjärta! <3

Postat av: Hanna

Du har varit så duktig idag min bästa Sanna! Jag är jätte stolt över dig. Och tänk villken vacker ängel du har vakandes över dig!

Massa kramar<3<3<3<3

2009-11-05 @ 18:10:51
URL: http://hannanlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback